Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Zwrot, wymiana i reklamacja

 Zwrot - Odstąpienie od umowy ⭳ Formularz odstąpienia od umowy do pobrania (PDF)

Jeśli jesteś konsumentem lub tzw. przedsiębiorcą uprzywilejowanym, możesz odstąpić od umowy sprzedaży internetowej, bez podania przyczyny, w ciągu 30 dni od daty otrzymania produktu (otrzymania przesyłki).

Od umowy możesz odstąpić: mailowo: biuro@sklepkoala.pl, poprzez formularz zwrotu, w formie pisemnej na adres: ul. Jabłoniowa 10, 63-700 Konarzew.

Niezwłocznie potwierdzimy Ci otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Jabłoniowa 10, 63-700 Konarzew, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Po otrzymaniu towaru niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, zwrócimy Ci środki pieniężne.
Pamiętaj, że w przypadku niektórych towarów (np. szybko psujących się), prawo zwrotu nie przysługuje.
Więcej szczegółów o procedurze reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu. ⭳ Regulamin sklepu (PDF).

Reklamacja

W przypadku towarów zakupionych od dnia 01.01.2023 r. wobec konsumentów i tzw. przedsiębiorców uprzywilejowanych odpowiadamy za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. Wobec pozostałych przedsiębiorców ponosimy odpowiedzialność zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego.
W przypadku towarów zakupionych do dnia 31.12.2022 r. odpowiadamy z tytułu rękojmi za wadę towaru, jeśli wada zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od dnia wydania towaru zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego. Jeżeli uważasz, że zakupiony przez Ciebie towar jest niezgodny z umową / wadliwy, możesz
złożyć reklamację.

Aby złożyć reklamację:
mailowo: biuro@sklepkoala.pl, w formie pisemnej na adres: ul. Jabłoniowa 10, 63-700 Konarzew.
W treści reklamacji wskaż, jakiego produktu ona dotyczy oraz opisz problem Powinieneś również wskazać, jakiego sposobu załatwienia reklamacji oczekujesz

(wymiana towaru, naprawa towaru, zwrot pieniędzy, obniżenie ceny itp.).

Wyślij do nas paczkę z reklamowanym towarem: ul. Jabłoniowa 10, 63-700 Konarzew.

Prosimy o niewysyłanie do nas przesyłek z opcją "za pobraniem". 

Reklamacje rozpatrywane są nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.

Więcej szczegółów o procedurze reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu. ⭳ Regulamin sklepu (PDF).

 Wymiana

Nie oferujemy możliwości wymiany towaru. Zamiast wymiany masz prawo dokonać zwrotu zamówionego produktu, a my zwrócimy Ci środki na wskazane konto bankowe.

Jeśli podoba Ci się coś innego - zamów ponownie :)